Tuesday, March 8, 2011

segengam diploma



assalamualaikum, hi semua !

Yang kenal aku mungkin tau kot yang aku ada 4 orang adek beradek which is aku yg eldest, ada sorang adek perempuan & 2 orang adek lelaki. Arini aku nak cerita pasal adek perempuan aku ni ha. Nama dia Liana. Aku panggil angah. Tahun ni die 22 tahun. Sekarang die ngah menuntut dekat UMT amek degree in accountancy. Before ni die study kat PoliPD amek akuan gak. Now die dah grad.

Jadi, pada 8hb Mac aritu ktorang 1 family telah berkampung kat PoliPD semata mata nak tengok die grad. Ok! aku tipu. Xde r sampai berkampung kan Kg Melayu Subang - Pd tak sampai 2 jam pun ! hahaha!

Sebelum tu angah de bagitau yang die kena pakai baju ikot tema. Tema die kale biru pastu wajib pakai tudung kale putih. Ktorang pun gi la beli kain ela untuk jahit jadi baju kurung. Santek tau!
Tapi aku lak yang beriye iye nak pakai baju kurung. Siap konon konon bajet pening nak pikir nak pakai baju kale pe..hahaha.. macam macam ko ni!


Anyway, saya nampak sangat sweet bila pakai baju kurung. Saya sangat jarang pakai baju kurung tau. Puji diri sendri. huhuhu..



* ktorang buat baju kurung same sama!




* bersama dengan photographer aku pada hari tu.



* dengan angah ! tapi cam aku yang grad !


Mase nak beli rosess ni tanya pendapat adek adek. Yang mana lagi santek. Jenuh aku pusing pusing carik rosess yang santek. Majority sume de bear bear! Tak suke! Finally jumpe yang aku suke, tapi tanya gak kt hero hero aku.

ros~~santek tak munge ni abang? adek?
abang menggeleng | adek menggangguk! ha! Sudah!
ros~~betol betol la..
abang~~ yela, santek la..
adek~~ko ni abang, angguk jela. Aku dah penat ikot die.
ros~~korang ni men men laa..

tanya harga munge tu.. RM..........

adek~~mahal la, tak sampai sok pagi dah layu, pastu ko buang!

ceh! ktorang gi tempat lain. Pastu dah cam nak tercabot kepala lutut baru jumpe! huhu..


* adek yang last ! memang bajet je ktorang !




*wif my geratest family that i ever had !




* @ Dewan wawasan


* ni pingat anugerah ketua jabatan yang angah dapat!
congrates dear ! proud gile ngn ko !


*kamo sangat santek munge! tapi saya rase saya lagi santek dari kamo ! LOL!


* Tuan punye belog memang suke interprem ! wajib !





Congratess dear angah ! Gud Lux tok degree lak ok! Ol da besh !
walaupun ni konvo die, tapi pic aku lagi banyak.. Gian ! dah lame tak berphotogedix! huhuhu..


pssstt~~ ko bila lak nak sambung degree???

Tq reading dis entry!

5 comments:

  1. congrat utk adik u ='D
    happeningnye..hehe

    ReplyDelete
  2. hahaha.. posing tak tahan.. :P

    ReplyDelete
  3. nasuha salleh~~ tQ.. happenings tu haruss de..hehe..

    heidi shafiq~~ hahahaha...wajib pose !

    cik bihah ~~ tQ hehehe..

    ReplyDelete
  4. Hi
    U cute a
    Ngurat ble x..?
    :p






    d'honey badger

    ReplyDelete