Sunday, March 6, 2011

ber tutti frutti with love !



assalamualaikum & salam sejahtera !!


wahh !! testing testing !! fuh! fuhh!! fuh ! berhabuk belog aku nih. Cian die. Dah lame aku tak menghapdetkan diri setelah bercuti ! yup ! cerita pasal cuti pun aku tak update. isshh !! Aku agak busy semenjak 2 menjak ni. Rase cam sangat sangat penat la wey huhuhuhu. Sakit sakit sume badan aku nih ! Baru je keje tak sampai 2 tahun, dah sakit sakit badan. Aku ni nak gune badan lama lagikk. Tak reti jaga diri ah ko ni. Ok, Kembali ke pangkal jalan !

Sabtu lepas pas gi kenduri berindoi baby Qaleesya ktorang berjimba ke OU ! Cop cop, Qaleesya sangat comel ok !


*qaleesya nanges!




Then, ktorang gi OU. Tujuan asal memang hanya untuk tutti frutti ! sangat suke kot ! Memang kekaseh ati aku ni masing masing suke gile berTF !! Hahahaha..


* wah !!


*si santek haja, syida, haja jugak !!



Yang aku ni lak, sangat tak sedar diri yang aku sebenarnya keje malam ari sabtu tu gak! OMG! Guess what??? Aku sampai umah kul 8 malam! Laju laju mandi n siap siap pakai uniform. Pastu kawan kawan yang baik hati tuh kte yang dorg willing nak anta aku gi keje malam tu. Tacing! Sangat terharu beb! muuaahh! XOXO sayang korang ! Tq tau anta aku! Kul 8.20 kuar umah. Aku sampai kat wad nak punch 2055. Lagi 5 minit before masok keje. Kalau tak, merah la rekod aku. Oh tidak!!


* si santek yg tengah tu nab ! die r yg bertnggungjwb anta aku g kje!
tQ cayunk !

Sanggop gi keje lambat semata mata nak luangkan masa untuk berTF ! itu perlu ok !


* kebaikan TF


p/s next TF plissssss...

tQ reading dis entry!



No comments:

Post a Comment