Tuesday, March 29, 2011

my dream car



assalamualaikum :)

hye guys..!! rindu kat aku tak??
Lama gilerr aku tak hapdate belog.. Kan??
Bukan apa, aku tersangat busy menguruskan rumah tangga.
Memasak untuk suami, anak anak.
Ok! Aku tipu lagi !

Hari ini, aku nak bercerita pasal kereta la.
Aku nak beli kereta.
Tapi tak tahu nak beli kereta apa.
Tajok entry pun 'my dream'
dream je la. Sedey !

Tapi, kalau ada rezeki apa salahnya!
hahahahaa..
InsyaAllah..
Mudah mudahan!
Sama sama berdoa.
Korang pun tolong doakan ye !
Thanks a billions !!

ok ok..
Meh tengok aku suka kereta ape...



*ko sangat hensem swift !!


* smart smart !!


* jatoh cintakk dengan kamo lancer !!



*kamo nampak style !! pinkishh !!


sangat suke kereta kereta kat atas ni.
Sapa la yang TERsangat baek hati yang sudi hadiahkan kereta kereta ni??
huhuhuhu..




tak tahu nak beli kereta yang mana..
p/s perasan tak sume kereta yang aku suke sume putih suci dan bersih?? myvi tu je yang pink!
ko memang suke putih ke wey???

No comments:

Post a Comment