Thursday, March 10, 2011

rindu rinduan..


assalamualaikum.. hye kawan kawan!!

Arini mud aku tak berapa bagus. Entah la. Aku jadi macam sangat hipokrit (yeke? tu ke cara nak describe kan aku sekarang nih) entah la suke hati aku la! Yela, kat tempat keja aku sangat busy, banyak keja yang aku kena / nak buat. Pastu jumpa kawan kawan, thats why aku leh huahuahua kot. Tapi bila balik umah rase cam depress lak. Taknak bergaul dengan orang.

Bukan depress kot. Cuma rasa sunyi. Sunyi? hm..aku tak tahu kenapa, tapi bila balik umah aku sangat suke menyendiri duduk sorang sorang. Apa masahnye ntah! haaiisshh!! Macam rase kehilangan! Tapi aku takde hilang sape sape @ ape ape pun. So, napa aku rase macam tu?

Aku rasa aku rindu la. Rindu sangat! Rindu kat sape?
Kat mohd fahkri allauddin kasim.
Awak, saya rindu awak. Sedey la cenggini. Nanges kang!


* segak berbaju melayu ! Puji buupreen sendiri! tak tahan!


Saya tau awak tak suka kalau saya nanges. Kalau saya cenggeng.
Awak kata nanti saya dah tak cumel..Awak selalu cakap, awak sangat cumel dear.
Tapi, itu pun kalau awak senyum, awak ketawa.
^____________^


Awak tak penah downkan saya.
Selalu bagi nasihat kat saya.
Selalu motivate saya.
Selalu sudi pinjam kan telinga awak tu untuk saya.
Saya boley share @ cerita pape je kat awak.
Awak selalu ingatkan saya, biar orang lain buat kat kite..
tapi kite jangan sesekali pun balas balik.
Kalau tak, kita sama je cam dorang. Kan awak?
Awak juga pengkritik TERhebat saya!


Rindu awak sangat!
Hope you are here right now by my side dear!
Sangat sangat berharap awak ada kat sini.
(yang ko translate pe yang ko taip tadi kenapa??)


Dah lama rasanya tak jumpa awak.
Kan? Kan?
Nak jumpa awak!


Jaga diri.
Tahu awak busy dengan final project.
Gud Lux ery!
Ol da besh tau!
Saya sentiasa doakan awak!
Sayang awak!
Love awak!
rindu awak!




When i said i love u.
No girl in this world, can love u more than i.


When i said i miss u.
No girl in this world can miss u more than i.




p/s~~ bila awak free, kita berphotogedix lagi. ok?


rindu sangat, nak tepon incik buuprenn !! daaaa..

4 comments:

  1. sayang bebenar kt pakwe kn!
    heehehheeh

    ReplyDelete
  2. imzainiey~~ ooppss!! de tulis die pakwe kite ea..hahahaahha.. kantoii !

    ReplyDelete
  3. hehhehhe...syg nyer..so sweet!!!

    ReplyDelete
  4. liyana~~ syg la jugak! haaahahaha..

    ReplyDelete