Tuesday, March 15, 2011

sedey !


assalamualakum!

selamat pagi sayang sayang ku!!

Hari ni rasa sangat sedey. Ok, aku tipu. Tak la SANGAT tapi rasa sedey tu ada sebab kena tinggal. Family aku pergi bercuti. Sekarang ni kan cuti sekolah, so hero hero malaya aku tu memang cuti la kan. Senang la depa nak bergumbira sebab memang depa school holiday!

Biar la dorang gi holiday. Ko boley je pegi holiday tak bawak dorang. Kan? Memang la dorang boley je pegi. Yang aku sedey, cuti aku tak approve!! Tu yang aku nak protess kat sini!! Bila aku tak mintak cuti heboh bagi aku cuti ! Bila aku mintak tak approve plak! Mana aku tak hangin. Kalau berlanjutan macam ni, leh gila aku! Eh, eh..aku takmo jadi gila. So, aku kena cool ! Tapi tak boley cool sangat la sekarang ni kan.

Dah la dorang pegi 3 hari 2 malam. Lama tuh! Rabu, Khamis, Jumaat. Khamis dengan jumaat aku keja petang and then aku balik malam. Kena menapak la kau sorang sorang malam malam buta tu nanti ros! Cekalkan hati dan kuat kan semangat huhuhu. Kena bersemangat waja untuk membantu diri sendiri!

Tapi sedey jugak! tak boley! dah la dak angah takde kat umah. Mungkin die tak rasa sangat la kot. Yea, die dok kat terengganu tu memang dah macam bercuti! Yang beza kena hadap buku. Aku ni gak kena dok umah sorang sorang, kena tinggal ! waaaaaaa ! memang sangat sedey la citenye!

Aku tak kira! Once aku dapat hidu perbuatan ketua aku yang tak approve cuti aku, aku dah buat keputusan untuk merangka plan untuk pegi bercuti! Hoyeh! Hoyeh ! aku tak kira bulan 4 ni aku nak gi bercuti jugak! Kalau die tak approve jugak, memang cari gado la wei !! aku dah apply awal awal ni. Geram aku!!




p/s hope family aku selamat pegi dan selamat sampai ke klia dengan baek! amin! will miss u guys!!

jumpe kalian semua lagi 3 hari! Jangan lupa beli survenier tok aku kat sini ok? Tq!

psst~~ nak terbang ke Krabi boley ??

**persetankan dengan tatabahasa aku yang mungkin sedikit tunggang terbalik ^________^

1 comment:

  1. aduih..sedeh2!!!tak dpt cuti rupanya!!!!takpe2...pastikan dpt bulan 4 nie yer..ahhaahha...

    jemput ke blog yana!!!

    ReplyDelete