Monday, February 14, 2011

test | test | test







assalamualaikum

entry arini cam sangat sedey ! giler sedey kot ! kalau korang nak tahu, aku ni nama je dah 23tahun walaupun tak secara officially. Tapi baru ada kesedaran nak pi amek lesen ! huh !
dipendekkan cite, pagi tadi aku pi test jpj. Cuak gilerr Tuh tOk sah cite la ! sangat kot !
buterfly in my stomach ! asek saket pwot ! nk bO sume ! huh! xsuke perasaan tuh. same cam nak amek osce. osce tu pe? panjang cite kalau nak cite pasal osce. next entry la yek ! paling cuak kat bukit ! coz aku kena gune 2 tangan tok turunkan handbrake masa nak turun dari bukit ! haiisshh !!

*sekadar gambar hiasan

sampai je turn aku..cuak sangat. dah berdebar debar gile! alhamdulillah ! aku leh naek bukit | turun bukit ngan ok.. & aku turunkan handbrake gune 1 tangan je ! haha! pastu, nak g parking. Kat sini la segalanya bermule! aku kandas kt sini. Camne aku leh kandas, aku pun tak tau. Dah bukan rezeki kot ! tapi sangat stress!

*parking 00 parking !

terus gi untuk wat jalan raya. Kompom kompom la dah mengganggu konsentrasi aku. Dok pikiaq lagu mana aku boleh failed kat side parking? sedangkan selama ni, aku agak ok. Bukan nak belagak @ pe. Tapi chekgu pun terkejot bila tau aku failed kat parking.. huhu.. sedey !

*nak dapat P..nak..tolong !

cuak lagi ! ko kena bawak jpj kot ! huh !! mase ni, aku dah tol tol tak de mud ! so, aku redha je kalau aku failed ! sampai camtuh sekali aku pasrah ! tapi alhamdulillah ! aku lulus kat jalan raya !
sangat sangat berterima kaseh kt pegawai jpj tuh ! rase cam sangat terhutang budi ! :)


*alhamdulillah, tQ to him !

tapi still moody coz asek terpikir pasal parking! huhuhu.. nak nanges boley ? plizzz.. cakap la boley ! ni entah bila aku nak pi repeat test balik.. cam dah xde semangat kot !


tapi, sume ni jadi mesti de sebab. kan? de sebab nape ALLAH tak bagi aku lulus arini.
hope aku boley buat yang lagi baek untuk next test ! pas aku dapat semangat aku balik nanti, aku akan pastikan aku re test ! doakan aku berjaya ! aminn!!

* kawan kawan doakan saya berjaya ! aminn :)


p/s usaha lagik ! need some motivation !


tq reading dis entry !


3 comments: