Tuesday, February 1, 2011

mooD ~~ dedixxX !! weeeeee...


assalamualaikum



Sejak dari semalam dah aim esok(arini) de banyak benda nak kena buat so kena bangon awal. Tapi last last lambat gak! Sebenarnya dah terjaga dah dlm kul 7 cmtuh..tapi rase tak larat sangat nak bukak mata hahaha. pastuh jaga jaga je dah kul 11 lebey ! waaaa.. !! apa lagi kelam kabot turun dari katil laju laju g bilik air. Pas dah siap siap lebey kurang kul doblas lebey saya bersama puan emak ngan cik angah memecut gi pejabat pos untuk renew lesen saya.

Sampai je kt pejabat pos laju laju nak gi amek nombor. konon takot lambat ! tengok kat nombor aku 2152. no sekarang ialah 2107 sila tunggu sebentar anda akan dilayan sebentar lagik ! maakk aaiihhh!! gileerrr ah !! tapi aku gagahkan jugak tok tunggu sampai lah turn aku. Dah lebey kurang 45 minit baru lah turn aku. penat seyh tunggu.

Pas dah settle sume sume benda ktorang gi umah mak cik aku kat selayang tok ziarah wan aku.
sonot glerr weh dapat jumpe dorang. kebetulan de gak selupu selupu aku. memang gelak beriye tahap tenok r ! ktorang sembang sembang. lepak lepak sambil menikmati mangga yg besh & ais batu campur time panas panas cmni. syookk oooo !!

Disebabkan aku penat menunggu pagi tadi masa kt pejabat pos aku balas dendam la..suh selupu selupu aku jadi photoghapher tak bertauliah aku hahahaha !! memang dedixx tak hinggat la..



*tuan tanah nak interprem! time ni otw nak gi umh m.cik



* membajet !




* sangat sweet wpun paha nampak padat !



*berangan itu perlu !



*suke bangat pic nih !



*sweet wpun cuma landing di tepi longkang hohoho



*konon konon cam ayu


lepas dah habeskan makanan yang ade kat umah mkcik ktorang decide nak balik. tak tak sebenarnya dah lama sangat kat umah mkcik tuh. tak bek dok umah owang lame lame. acecece..
hahaha.. ktorang bru je nak blik terserempak ngan selupu den yang paling godang yakni along p. die datang bersama isteri | anak pompuan die, qiasara batrysia | 6 bulan.. tapi die takmo ngn aku.aku dukung die terus nanges. dah alang alang nak nanges aku ciom die banyak banyak. Lagi kuat die nanges ! puas ati ! hahahahaha... aku bagi kat umi die. die melalak gak. abi die amek pjok sket sket terus diam !! sara, dedix ko ey..nak laki je pjok..



*sara si mate boolat bersama abi






p/s wan tu nenek
p/s/s aku dulu camtuh ke mase kecik kecik suke nanges then nak ayah aku je pjok ??



tQ reading this entry !

3 comments:

  1. rose~ welcome to the club =)
    wah wah wah!jeles laa tengok picturessss rose.sume cantek cantek.suke sangat~ nanti kite photoshoot same same ekk :P

    ReplyDelete
  2. nana~~ suke2 !! suke bangat ! kte apply cuti same2..then kite g photoshut ea... tQ!!

    imran~~ tQ..!!

    ReplyDelete