Tuesday, February 15, 2011

sepuloh reasons nape saya sayang kawan kawan saya

assalamualaikum !

1. bila depa sanggop jadi ear & shoulder bila dalam susah & sedih..
2. merayap rayap..huha!!
3. bila dapat hadiah & card creative..suke!! suke!!
4. bila share rahsia yang tak mungkin orang laen tau..hrm..
5. jalan jalan carik makan sesame..burpp..kenyang!!
6. sembang sampai pagi..hihik..sambil imagine apa akan jadi sepuloh taun lagi..
7. gosip gosip..weewee..
8. makan beger tepi jalan sambil tengok orang..huha..
9. tengok wayang..makan popcorn..curik masok fries mcd..hehe..
10.celebrate beday sesame..men congkak sesame..mam askem sesame.. !!


*suke gler pic nih ! saya nampak ayu !


*time ni kat taman negara. sanggop wat pe jer tok kawan kawan walaupun lemas semasa memakai life jacket !



* sanggop meredah sampai ke jengka, pahang walaupun tak tahu kat mana. sesat ntah kat mana mana. sampai gak ! bukti kami sayang kawan kami ! Nite off !


*fara, cj, shark, a kawan kawan ku since sekolah rendah ! ( shark since form 1)

* meluangkan masa bersama kekaseh hati !


lOve u guys !!


kawan itu bagus !! sayang kamo semua tahu !!

p/s walaupaun kawan kawan yang laen tak de dalam ni, tak bermakna saya tak sayang kamo ! saya tetap sayang kamo bila kamo dah jadi kawan saya ! xoxo !!

tq reading dis entry !

2 comments:

  1. wahhhh~ gamba saye ada :)
    kite penah satu kelas, kite penah duduk sebelah sebelah mase darjah 5 kan kan kan :D
    kite kawan!

    ReplyDelete
  2. yup !! suke !! kawan sampai ujung nyawa ! love !

    ReplyDelete